Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#55652
sztem az lehet a probléma, hogy a Ferka 2005-s éve is magyarázható a gumival, a Renault idei szereplése is magyarázható a gumival.
De a McLaren tényleg kicsit nagyot fejlődött, nem kűzd mint a Renault, hanem rögtön Melbourne után jól használja a gumijait.
...és ez necces, nem mondom hogy mámingyá' bünösök lettek, de szvsz csodák nincsenek..ez pedig finoman szólva is zavaros, én spec. a fejlesztői munkában hiszek.
A Ferka dominanciája magyarázható....olyan helyzetben voltak hogy az év felétől már akár tesztelhették a jövő évi autót,..azaz egy nyugodt kiegyensúlyozott, jó és nyerő adatokon alapuló fejlesztés zajlott.
2005-re mindez felborult a gumiszabály megváltoztatása miatt...ez is teljesen összeklappolt képben, próbálták hozzáfejleszteni az autót a nem elégséges tapadáshoz évközben, de a fő gond a gumi volt, amig a Bridge' nem tudott megfelelőt nyújtani addig szenvedtek.
Ezért 2006-ra sem volt meg az a kiegyensúlyozott, jó adatokon nyugvó fejlesztés, ami term. rányomta a bélyegét az évre, de akkor már harcban voltak a VB-ért.
Uez a Renault-nál..szépen felfejlődtek, francia gumi, francia csapat, francia tesztpálya (pláne meglehetősen jól használja a gumit).
Jó csapatvezetés...mittomén, szépen fejlődtek kb. mint a Bmw.
Aztán a Bridge'-re váltás nem ment egyszerűen...
De a McLaren a tavalyi év második felében visszatekert üzemmódban müködött, mint mindenkinél, náluk is volt egy gumiváltás.
De ők nagyon gyorsan meglépték az akadályt, és ez nem igen magyarázható, hiszen nem tesztelhettek többet mint a többiek, nincs olyan tesztpálya, nincs olyan kapcsolat...vhogy billeg ez a dolog nálam is.