• a.carkey
    #55435
    Azért van különbség, hogy "a Bridgestone nem képes fejleszteni mert a Michelin üti-vágja, megelőzi mindenben, és kénytelen a kiscsapatokat használni", meg a jön a Meki, és a 2. nagydíj után jobban beállítja x év Michelin használat után a Bridgestone gumikat, mint a Ferrari x év Bridgestone használat után, korábban első számú kiemeltként ...

    A McLarennél ráadásul a rohamos fejlődés egybe esik az ügy elindulásának dátumával is ...

    A Renault mitől lett jó 2005-ben? Miért? Jó volt? Szerintem annyival volt jobb, amennyivel a McLaren ua gumikon megbízhatatlanabb. Nem is véletlenül lett annyira kicsi a különbség. Pont annyira, amennyivel többször Kimi kiesett és amennyire nem különböztették meg a pilótákat csapaton belül. Pont EZ VOLT JELLEMZŐ A McLARENRE! A magas hibaszázalék, amivel dolgoztak. Aztán idén, pont idén, meg eltűnt a hibaszázalék, sőt ... Persze, azért kiderült egy és más bizonyos emberekről.

    Midegy. Szept. 17-én döntés születik. Amikor Ron pár hete/napja elkezdett gyúrni azon, hogy lehet, hogy Meki ellenes döntés születik, már rájött, hogy rájöttek mit tettek. Ez a FIA közlemény is pont ezt támasztja alá. De ez már politika ...