Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#55413
Nekem a Mekinél, mint csapat, csak Norbert Hauggal van bajom. Egyszerűen nem tehetek róla, de utálom.
Viszont, ha egy csapat, aki évekig semmi másról nem szól, csak a megbízhatatlanságról, rendre esnek ki az autói, mindennel gondja van, és előző évben még futamot sem nyer, na akkor nekem ne magyarázza már be senki, hogy hipp-hopp, saját erőből, a GUMIVÁLTÁSBÓL ADÓDÓ HAGYOMÁNYOS PROBLÉMÁK KELLŐS KÖZEPÉN, úgy vezeti idén "SAJÁT ERŐBŐL" a vébét, hogy műszaki gondja még nem volt, és az első versenyen a kutya tökét tudták csak megszagolni, viszont azóta le sem lehet őket lőni.
Aztán ugye pity-puty tudták mi van a Ferka "alján", mikor jön ki a boxba, stb. Na ez az tudás, amit egyszerűen ebben a kiegyenlített mezőnyben csak évek során lehet megszerezni. A Meki elmúlt 6 éve a kurdarcról szólt. A Ferrarié a sikerről. Amikor azt látja az ember, hogy "ekkorát fejlődött egy év alatt" a Meki, akkor elgondolkodik, de a végén elhesegeti a gondolatokat. Aztán kipattam a kémügy, és rögtön összeáll a kép, hogy mitől ilyen sikeres ez a McLaren.
Persze még ennek ellenére sem biztos mindez. Lehet, hogy a Meki egy "kurvajócsapat", tele "évekigbalfaszemberekkel", akik most megtáltosodtak ..., de valahogy a kémügy miatt ezt nem tudom elhinni róluk. Ron nagy mágus, van két jó pilótájuk, de eddig is volt (Kimi és JPM). Egyszerűem kaptak valamit amiből sokmindent felhasználtak, de sokmindent nem, mert ha észreveszik, egyértelmű a dolog. Viszont kihasználták a papírok minden előnyét, és titkolták ezt, sőt, még akkor is mellébeszéltek ("mi ekkor kaptuk, előtte még nem tudtunk róla, stb."), amikor még tényként kezelte a sajtó az ügyet.
Remélem rendet rak az FIA, kicsit elrettentésül a jónépnek.