Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#52179
"'97-ben viszont Coulthard már két futamot is nyert, és az utolsó futamon is csapatutasítással került Coulthard elé, ahogyan a következő év szezonnyitóján is. Összeségében elég nyögvenyelősre sikerült az első győzelem, pláne, hogy Coulthard már villantott."
Ezt a csapatutasítás dolgot a Palik nyomta akkor, és azóta vhogy ez maradt meg mindenkiben.
"... míg Irvine-nak nehezére esett felkapaszkodni Schumacher mögé a dobogóra, addig Hakkinen Coultharddal sem bírt."
Állandó műszaki problémák tipikus esete ... Aztán mindig elverte amíg a Mekinél volt.
"Ettől még remek pilóta, de egy korszakos egyéniség - van egy pár ebben a sportágban - talán többet tudott volna nyújtani."
Csak lepetézett, és az asszonya mellett maradt, gyereket nevelt. Úgy érzete, hogy neki akkor elég. Ezért volt.
"A visszavonulása előtt, 2001-ben pedig már nem is tudta kiautózni az kocsiból a maximumot, egyértelműen elvesztett valamit."
Mert mindig beszart alatta kocsi, nem jöttek a pontok, és így nehéz VB-t nyerni ...
"Amúgy - szvsz - nincs olyan, hogy "csúcsforma". Ha egy pilóta alá baszott jó kocsit tesznek, még rakat év kihagyás után is képes VB-t nyerni (Lauda 1984)."
"Miért ne lenne? Ne haragudj, de itt nem értem az összefüggést. Laudának azért Prostot meg kellett vernie ahhoz a győzelemhez fél ponttal (azon már en vitatkozzunk, hogy megérdemeleten-e), az pedig nem kis feladat volt, ha a többi csapat nem is tudott a versenybe beleszólni." Alboreto azért elég jól ment, de ott Prost baszta el, de ezt már kitárgyaltuk ...
"Hakkinnen kiégett jó kocsival."
Ha egy auto 2001-ben két versenyenként szarban hagyja a gazdáját, na az nem jó autó ...