• WNW
    #51944
    Izgalmak, nezok, stb... Azert tanulsagos volt, hogy a mostani torontoi futamon, mikor az elejen osszetortek 4-5 kocsit, a nemet riporter mar azon kesergett, hogy az amugyse nepes mezonybol meg kiesett ennyi kocsi, mi lesz.. Vagyis a bevetelek azonos aranyban allnak a nezettseggel, marpedig a keves kocsi, es azok is tobb eves konstrukcios bazisra epitve, nem azt mutatjak, hogy olyan tul nagy lenne a Champ Car vonzereje, hogy telne tobb csapatra, es egy kicsit modernebb kocsikra.. Es azert azt is meg kell nezni, hogy a Forma 1-ben kiscsapatnal, vagy akar tesztpilotakent szereplo pilotak is kepesek ChampCar futamot nyerni, jo F1-es pilotak meg rohogve bajnoksagot nyerni.. A forma1-ben pl. ezert is kevesebb az akcio, mert alltalaban egy akciohoz gyengebb kocsi, vagy pilota kell ellenfelnek, marpedi aki az F1-be bekerul, az mar csucspilotanak mondhato, szinte alig hibaznak.... Gyengebb mezony, tobb hiba, ami akciokat szul.. A GP2-is ezert akciodusabb... A sok fiatal pilota tobbet hibazik a nagyjabol egyforma kocsikkal...