WNW#51788
A fenebe, beirtam egy hozzaszolast, de nem jelent meg....:) Na akkor.. Szerintem a McLaren eszi a gumit, ezert nyomtak a kemeny keverekeket kenyszerbol.. A Ferrarik puha gumin hosszabb etapokat mentek, mint a McLarenek a kemenyen.. Az meg bejott a verseny elotti tippembol, hogy Alonsonak meg Massanak van a legtobb uzemanyaga... Amugy meg miert mindig Massa szivja meg ooo uram (motorcsere, piros lampa, elkefelt box taktika, lefullado motor, stb....)?!?!
Ja Kubica.. Jol felgyorsult a kozelrol megnezett fal utan...:) Massa meg azert nem tudta megelozni, mert megint kozbeszolt a szelarnyek, meg a kulonbozo gumikeverek.. Kubica puhan vedekezett, Massa kemenyen tamadott, es ez, meg a kanyarokban jelentkezo szelarenyek eleg volt Kubicanak a helye megtartasahoz... Pl. amit ezek a balfekek csodaltak, hogy Kubica hogy huz ki a kanyarokbol az azert volt, mert Massanak a kanyarbejaratoknal vissza kellet fogni a kocsit, nehogy elvigye a megszuno tapadas a homokagyba... Igy a kijaratnal mindig alacsonyabb fordulatszamrol huzott ki, plusz a puha gumi jobban is tapad kicsit a kigyorsitasnal.. Amugy vicces volt latni, hogy Massa minden olyan egyenesben, aminek nagy ivu gyors kanyar volt a vegen, huzodott ki Kubica mogul, hogy kikeruljon a szelarnyekabol, ezaltal meglegyen az a tavolsag koztuk, amivel biztonsagosabb beveheti a kanyart...