• b-type
    #48781
    Azért ez sok mindentől függ, mármint az hogy egy kocsi mennyivel megy az egyenesben, az elrugaszkodástól kezdve a váltóbeállon át, az aerodinamikáig...amik viszont a pálya egésszét nézve vannak beállítva.
    A motorok befagyasztása azt célozza hogy a kisebb költségvetésű csapatok is tudjanak kapaszkodni, amíg nem voltak befagyasztva sem előztek többet látványosabban az egyenesekben, mint mondjuk most Bahrain-ben (DC), vagy éppen Malaysia-ban is mellé tudott menni Massa Hamilton-nak.
    Amikor nem volt befagyasztva akkor a zavaró légörvények voltak napirenden, akkor azért nem előznek.
    Nagyjából szvsz jó irányba mennek a dolgok, ha kivágják az összes vezetést segítő kütyüt így valóban teret nyerhet a vezetői tudás, és felhozzák a kiscsapatokat azaz szorosabbá teszik a mezőnyt, és már csak növelni kell a csapatok érdekét a kockáztatásra, ami nem lesz könnyű.
    De reklámértéket adva, vagy akár külön pontokkal...vagy pénzzel díjjaznák a poziciószerzést (mint mondjuk a pontot szerző csapatok ingyen utaztatása a nagy vizen túlra), az valóban segítene.