WNW#48779
Emberek azert valamit vegyetek figyelembe, mint Kiminel, mint Hamiltonnal az elozesekkel kapcsolatban.. Miota leallitottak a motorfejleszteseket, gyakorlatilag a motorok szinte egy szintre kerultek, vagyis az egyenesekben egy szar kocsi is hasonlo sebesseggel huz, mint egy elkocsi.. Most a kulonbsegeket a kocsik kozott gyakorlatilag az aerodinamika, es az egyeb a kanyarsebessegeket befolyasolo tenyezok adjak (felfuggesztes, a kocsi egyensulya, stb..).. Ebbol viszont az kovetkezik, hogy egyenesben nehez elozni, foleg mivel ahhoz hogy a utestavban maradjon valaki, az egyenest megelozo kanyarban rajta kene ragadni a megelozendo feneken, hogy a szelarnyekkal megsegitve ki lehessen lepni melle.. Viszont mivel aerodinamikan mulik a dolog, altalaban az tortenik, hogy a megelozendo szelarnyeka annyira lerontja a hatso tapadasat a kanyarban, hogy keptelen bentmaradni a kello tavolsagra, igy mire az egyenesbe ernek, az elso kocsinak pont annyi elonye lesz, hogy kibirja az egyenest, aztan ugye jon a kov. kanyar, ahol megint elmegy a hatso tapadasa... Ez raadasul meg erositi az is, hogy mostanaban divat lett nagyivu kanyarokkal teletuzdelni a palyakat, ahol ez a problema hatvanyozottan jelentkezik.. Monacora ez a resz nem igaz, de az meg annyira keskeny, hogy szinte csak akkor lehet elozni, ha valaki hibazik...