WNW#48690
Tevedes, minden kocsinak mas-mas palyak kedveznek, vagy eppen nem kedveznek.. Ez fugg a kocsi alapkonstrukciojatol, a motor viselkedesetol (alacsony fordulatrol huz jol, vagy kozepes magas fordulaton mukodik jol, stb.), a felfuggesztesek viselkedesetol, az aerodinamikatol, az elektronikatol, a valtotol, stb... Az elcsapatok teljesitmenyei mas-mas palyakon kevesebbet valtoznak, ez egyreszt attol van, hogy jobb az alapkonstrukcio, illetve attol, hogy tobb penzuk van egy-egy palyra kulon-kulon valtoztatasokat eszkozolni.. A kisebb csapatoknal szembeotlobb az ingadozas, ezert van az, hogy az egyik palyan akar elso 10-be jut mindket kocsijuk, a masikon meg meg a 16-al is kuszkodnek.. Alapszabaly, amelyik kocsi alapkonstrukciolilag jobb a lassu palyakon, az rosszabb lesz a gyors palyakon, es forditva.. Szerintem a Ferrari most a 2 amcsi palyara rakott ossze egy utosebb csomagot, mert oda most bebutoroznak, es nemigen lehet a 2 verseny kozott igazi valtoztatast csinalni (es mindket palya a gyors kategoriaban helyezkedik el), es ezert reszben dobtak Monacot.. Szoval kivancsian varom a fejlemenyeket..:)
Megvalami... A teljesitmeny attol is fugg, hogy a versenyzo vezetestechnikaja egy-egy palyahoz mennyire alkalmazhato.. Pl. ugytunik Massa technikaja Monacoban nem az igazi, mig mas palyakon O a jobb.. De ez mindegyik pilotanal igy van... Es itt is az van mint a kocsiknal, hogy mennyire kepes egy atlagot hozni..