A Nemzetközi Automobil Szövetség szabályzata előírja, hogy a különböző abroncs-keverékeket vizuálisan meg kell különböztetni, hogy a nézők és televíziós szakemberek is tudják, hogy mely versenyző mely specifikációval lépett pályára. A három centiméter átmérőjű fehér pont nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, menet közben igen nehéz megállapítani, hogy ki milyen konstrukciót használ.
A soron következő két verseny abroncsait már legyártotta a Bridgestone, így átmeneti megoldást kell találni a Maláj- és a Bahrein Nagydíjakra. Sepangban több lehetséges megoldást teszteltek, amelynek eredményeként - ahogyan azt korábban Sam Michael javasolta - a Bridgestone nagy valószínűséggel a bordákat jelöli meg abroncsain. A tesztekben Takuma Sato és Alexander Wurz segédkezett. A külső- és belő bordajelölést között - menet közben - nem tapasztaltak jelentős különbséget. Mindkét esetben felismerhető, hogy ki milyen keverékkel lépett pályára.