• DJ BP
    #46395
    ,,A Forma-1 technikai szabályzatának 3.17.4-es cikkelye egyértelműen kimondja, hogy egyetlen karosszéria elem sem deformálódhat el 5 mm-nél nagyobb mértékben vertikálisan, 500 N terhelés esetén.

    Azonban a Ferrari és a BMW Sauber által is használt a fenéklemez első részét felfüggesztő rugó éppen elég ellenálló ahhoz, hogy az autó átmenjen a FIA kötelező tesztjén. Viszont a pályán jóval nagyobb erőhatások érik a versenygépet, így a rugó egy bizonyos pont felett lehetővé teszi, hogy a fenéklemez első része megmozduljon, ezzel jobb végsebességet és aerodinamikai hatékonyságot biztosítva az autó számára."


    Ebből nekem az jön le, hogy szabályos. A szabály, hogy 500N terhelésnél 5mm-t hajolhat. Ha ezt abszolválják, innentől kezdve 1000N-nál rohadtul mindegy meddig hajlik :). De ha akarják, változtassák meg nyugodtan