• edeleny
    #44500
    Néhány gondolat a motorok rol,by F1Rancig.
    Szoval,elviekben ezek a tavalyi kiprobált agregátok,de mégsem,némi modositást eszközölhettek a csapatok rajta,valamint már csak max. 19 000 foroghatnak.
    Ugy látszik ez okoz fejtörést néhány csapatnak.
    A PR szerint a Cossi,ami ugye most nincs és a Merci forogta a legtöbbet,ráadásul a Merci magas fordulaton adta le az igazi teljesitményt.
    Bár keveset szóltak róla,valójában a Ferrari motort használták stabilan a legmagasabb fordulattartományban,amit még néhány kör,(időmérő,elözés) idejére meg is spékeltek,néhány extra 1/min-el,igy ök is tervezhették aát az egész motorvezérlést.
    A Renaultnál is böven 19 felett volt a vége,viszont az ö motorjuknak a leg egyenesebb a nyomaték görbéje,nekik talán nem okoz gondot annyira ez a kérdés.Ahol viszont egyáltallán nem okoz gondot,az a Toyota,az ö eröforrásuk tavaly se pörgött 19000-töl többet.
    A Honda elméletileg az utolso versenyekre már a mostani motor béta változatát vitte.
    A többiröl nem irtak.