edeleny#43788
eEgyrészt az ellensúlyos lengéscsillapitoval nem az volt a gond,hogy lengést csillapitott,hanem az,hogy egyfajta ballanszként müködött,ami kihatással volt az auto aerodinamikájára.
Amig az FIA csak azt vizsgálta,hogy mennyire csillapitja a "lengést" nem is volt gond,aztán joakaro csapatok (McLaren) megsugták az FIA embereinek,hogy más szögböl is meg kellene vizsgálni a dolgot,nevezetesen,hogy segiti állando értéken tartani a hasmagasságot,és az auto sulypontját,rögtön mozgo aerodinamikai elem lett belöle,ami izombol tiltott.
Ez igy sem egyszerü helyzet,hát még ha ezt egy ügyvéd akarja elmagyarázni egy technikai ellenőrnek,nem csodálom,hogy sokáig senki sem tudta mi is a helyzet,Flávio meg uszitotta a médiát,és igy akart maga számára elönyt kovácsolni.
Érdekes volt az évben látni a két csapat vetélkedését a szinfalak mögött.
Flavio,a,nyilvánosságot használta,az igaza bizonyitására,és az FIA meggyözésére,mig év elején a Ferrari a flexi ügy kapcsán a politikai befolyását használta,a háttérben probált intézkedni.
Meg kell mondani,hogy a Ferrari eljárása volt a hatékonyabb,ugyanis ök legalább addig tudták huzni a szankciokat,(Kanada) mig valoszinüleg fel tudtak készülni rá,(ha nem teljesen hülyék ülnek Maranelloban),mig a Renaultat derült égböl villámként érte a dolog,és igazán soha sem heverték ki.