• b-type
    #43763
    Max elment volna más csapathoz...pl.a McLaren-hez.
    Még most is rekord pénzeket villantanak meg neki ha menne a DTM-be.

    Az ziher hogy a szakemberek meghatározóak a technikai sportban, és odatartoznak az eredmények mellé, és a Ferrari-nak nagyon jó háttere volt.
    Todt már hamarabb ott volt a Ferrari-nál ugyan, de a két RB monogram, Brown és Byrne együtt dolgoztak MS-l a Benetton-nál is.
    Uúgy hozzátartoznak az eredményekhez mint Vale' Rossi-nál Jeremy Burgess pl.
    De a negatívumokhoz is....amikor nem megfelelő dolgok történtek az autó körül.

    Viszont pénz kérdése...azaz őket is ki lehetett volna vásárolni, az hogy mégsem így történt annak sztem fő oka lehetett az hogy érezték hogy így együtt nagy dolgokat csinálhatnak, és így is lett.
    ..és most hogy MS elmegy, robban a csapat..
    Szal igen, MS óriási sikereihez nélkülözhetetlen egy nagyszerű szakembergárda. Ők felelnek azért ami a pilóta alatt van, legyen az szabályos vagy szabálytalan, és a pilóta meg ami a pályán történik, detto.

    Ezeket a szabályos-szabálytalan dolgokat a pozitív-negatív dolgok miatt emlegetem, bennem nincs ellenérzés..meg tudom érteni a csapatokat is, akik fejleszteni akarnak, és esetleg az FIA szbálykönyv nem elég konkrét.
    De a pilótát pláne megtudom érteni, aki egy versenyt teljesít annak minden nyűgjével, és az adott pillanatban kell meghoznia a döntését...ninen rá még 1perc sem, nem hogy hetek mint a csapatoknál.
    Jó ha van rá fél másodperce.
    ..és ez iszonyat, látni a közutakon hányan döntenek helytelenül.