Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#43407
Kicsit filózgatva:
írod hogy:"2004..szintén nagyrészt a guminak köszönhetöen"
igazából ezt is lehetne boncolgatni...mármint ezt a 2004-es évet.
Mert nem annyira biztos hogy a gumik miatt.
Több dolog miatt nem lehet ezt sem tényként kezelni.
A legnagyobb rivális Kimi és a McLaren:
- mivel Kimi 2003-ban igencsak versenyben volt a VB-re, egész évben 3 alkalommal nem fejezett be futamot, ebből 1 alkalommal az autó/motor miatt.
2004-ben ugye:
1. verseny: motorhiba
2. verseny:váltó
3. verseny: motorcsere miatti 10helyes bünti, és versenyen megint meghalt a motor.
4. verseny:motorcsere miatt 10helyes bünti.
6. verseny szimpla kiesés, nem motor hanem más technika
7. verseny:motorhiba
13.verseny:szimpla kiesés, elektronikai hiba miatt
15.verseny:motorhiba
A két év között történt kifejezetten a motor környékén hogy a Mercedes a 2002-es többségi rész után 2003évközben teljesen bekebelezte az Ilmor-t és át is nevezte, így Illien elment, és az Ilmor nevet is magával vitte és az 'üres' 2004-es év után, 2005-ben megalakult az új társasága (Ilmor Engineering Ltd), és a a Penske csapat Honda-jával kezdett foglalkozni (2006-ban megnyerték az Indy500-t és uebben az évben megnyerték az IRL bajnokságát).
-A Renault még felfutó ágban volt.
-A Williams pedig már leszálló ágban (Rozmár orrész is ekkor volt :)) ).
Biztos hogy frankó volt a Bridge' gumi is (erről ugye tettek 2005-re), de szvsz 2004-ben egyszerűen nem nagyon volt versenytárs.