• b-type
    #40305
    Van azért itt pár ellentmondás:
    Az autót a gumikra építik-az időjárás lényegtelen.
    Az autó építésénél valóban figyelembe veszik a tapadást..azaz a gumi jellemző viselkedését....DE azt soha nem vizes körülményekre fejlesztik.
    Azaz
    Egy autótnem terveznek vizes gumik jellemzőire.
    A Hunringen pedig semmi tapasztalata nem volt senkinek vizes körülmények között.

    Tehát a gumijellemzőket figyelembeveszik, de száraz körülmények között, mivel az jellemző egy idényre..az esős pedig másodlagos.
    NEm azért ment jól Alonso mert annyira együtt volt az autó a gumival..ahoz használható adatok kellenek a pályáról vizes körülmények között.
    Azért ment jól szvsz mert belenyúltak a gumiválasztásba...minden gumikategórián belül is van választás, és a Renault jól választott.