edeleny#38789
Igazabol rég lejárt a magányos hösök kora,hogy ki mennyit tesztel,az csak a csapatok döntik el.A gumik kivalasztasahoz elég egy jolképzett tesztpilota,a versenybeallitásokhoz kell a versenyzö.Nagyon sok auto már eleve ugy jön ki a gyárból,hogy 80%-ig be van állitva,es a versenyhelyszinen csak nagyon keveset variállhatnak.(a Ferrari által hasznalt torzios hatso lengéscsillapitot pl. nem is lehet állitani,csak cserélni)
A mostani pilotak közül az a nyerö,aki 1-2 körböl be tudja állitani az autoját,többre nincs idö.Alonso Sumi,Webber ilyen.Kimi inkabb támaszkodik a TechnologiCenter adataira,mig Villeneuve,vagy Montoya sajat magukra tamaszkodnak,csak sokszor keves az idejük.
Lentebb már irtam a pénteki naprol,nem véletlen a Ferrari toltakozása a pénteki nap tesztnappa nyilvánitása ellen,az ö autojuk igényli a legkevesebb beállitast a pályán,mig mondjuk egy Midlandal el lehet szórakozni egy darabig.