#38564
Na jól van akkor elég volt. Veled felesleges beszélgetni. Én kb 94 óta követem a NASCAR minden rendülését. Az autókat a következő képpen állitják be: A belső iven lévő kereket ugy állitják hogy a felső része kilyebb van mint az alsó a Külső iven lévőnél ez forditva van. Igy amikor nagy sebbességgel kanyarodik a gép akkor mind két kerék teljes felületen fekszik a pályán és a lehető legnagyobb tapadást éri el. A gumi nyomás ha jól emlékszem ugy van hogy a külső iven lévőben nagyobb a nyomás mint a belsőben. A külső oldali futómü mindig magassabban áll mint a belső. De NEM A KERÉK MÉRET MIATT. A négy kerék mérete UGYAN AZ!!! Csak a futómű van aszimetrikusra állítva. Ha nem hiszed járj utánna. Egyébként a NASCAR közvetítések alatt ezt nem egyxszer megmutatták már, Sőt még fokot és dólésszóget is mutattak. a NASCARban ezt kell palyához állitani nem a szárnyakat.