edeleny#37147
Lenyegeben Gordonnak valaszolok meg mindig,de erre is.
Valoban voltak lepesek a gumis dolgok megvaltoztatasara,de az nem az idömerörendszer megvaltoztatasa volt.
2000 közepen alakult meg a Ferrarinal a Luca Badoer fele,csak a gumik tesztelesere szakosodott tesztcsapat.A FIA-nal sem hülyek lattak a dolgokat.2002 vegen hoztak azt a szabalyvaltoztatast,hogy lehet csapatspecifikus gumikat kesziteni,ellensulyozva a Ferrari-Bridgestone parost.A japanoknal akkor mar csak a Ferrari,Honda,Jorden,Minardi maradt.2003-ban azomban a Michelin panaszkodott,hogy keptelenseg 6 csapatra fejleszteni,ezert ugy valtoztattak a szabalyokat,hogy megszünt a csapatspecifikus gumi,a gumigyartok kötelesek az összes partnercsapat kereset figyelembe venni.Azt kis fantaziaval is lehet latni mennyire vettek figyelembe a Jordan,vagy a Minardi erdekeit,ugyanis a Honda,ekkor mar a Franciak partnere volt.Az az minden maradt a 2002-es szinten.Ez utan lett az egy versenyes gumiszabaly,ami valoban kifogta kisse a szelet a Bridgestone vitorlajabol.Az iden annyiban mas a helyzet,hogy most mar piaci alapon,harom csapat szamara fejleszt a Bridgestone,remelhetöleg partatlanul.