G_ArchAngel#36013
A Telecom Italia lesz a Ferrari csapat új főszponzora, miután a Vodafone hónapokkal ezelőtt bejelentette, hogy kivonul a Formula 1 világából, és nem hosszabbítja meg szerződését az olasz istállóval.
A Ferrari hároméves szerződést kötött az Olaszországban piacvezető telekommunikációs vállalattal, amely 2007-től legújabb szolgáltatását fogja reklámozni a Ferrari autóin.
- A 2007 január elsejével életbe lépő szerződés értelmében, a vállalat legújabb brandjének neve kerül majd az autókra – árulta el Jean Todt csapatfőnök a megállapodásról. - Mindkét fél rendkívül elégedett a tető alá hozott szerződéssel, hiszen mind a Ferrari, mind a Telecom Italia elkötelezett híve az innovációnak, a sebességnek, és a versenyszellemnek, ami tökéletes alapot teremt számunkra a szoros és gyümölcsöző kapcsolat kialakítására.