Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#35606
értem én Alex, na de nem minden a pénz, tehát oké van egy csomó pénzük, de szintet hozva ez jár nekik..pl. egy futamgyőztes pilótának jár pénz, annyi amennyi a 'piaci értéke', azaz amennyit egy másik csapat hajlandó fizetni érte.
Tehát azért ez nem lehet érv.
Vmint gondolom egy pilótának fontos a pénz, de ha versenyzőből van akkor még fontosabb a versenyképes autó.
Sok versenyzőről hallottam már hogy kevesebbért is leszerződtek egy csapathoz, mert a másik csapat..bár többet fizetett volna, nem nézett ki annyira fejlődőképesnek.
Meg ez az egész pénz dolog...mi akik szeretjük a technikai sportot, van hogy nem értjük ha egy nagy autógyártó huzamosabb ideig nem szerepel jól, és szinte óriási baklövésként kezeljük ha kivonul a sportágból.
De az autógyártó cég kiszámolja hogy melyik piaci szeletére van befolyással az adott sportágban betöltött sikeres szereplés, és ha a végén nem tetszik az eredmény, akkor visszavonják....vagy pedig tudják hogy ugyan a sok embeernek rettenetesen imponáló teszem azt a Ferrari sikere, autót mégis Toyota-t vesznek.
Számol-ír-fejet vakar és dönt. Közvetítés előtt reklám, utána reklám és kész.
Itt van Bernie is, amit össze bűvészkedik az F1-l...
..és akkor a pilóta? Ha van egy kis szerencsénk és tényleg versenyzőből van gyúrva, akkor én nem várom el hogy alkalmazkodjon ehez a gépezethez azért mert ők adják a pénzt.
Ahogy egy művésztől sem várom el...mert többről szól mint ár-érték. :)