• b-type
    #35606
    értem én Alex, na de nem minden a pénz, tehát oké van egy csomó pénzük, de szintet hozva ez jár nekik..pl. egy futamgyőztes pilótának jár pénz, annyi amennyi a 'piaci értéke', azaz amennyit egy másik csapat hajlandó fizetni érte.
    Tehát azért ez nem lehet érv.
    Vmint gondolom egy pilótának fontos a pénz, de ha versenyzőből van akkor még fontosabb a versenyképes autó.
    Sok versenyzőről hallottam már hogy kevesebbért is leszerződtek egy csapathoz, mert a másik csapat..bár többet fizetett volna, nem nézett ki annyira fejlődőképesnek.

    Meg ez az egész pénz dolog...mi akik szeretjük a technikai sportot, van hogy nem értjük ha egy nagy autógyártó huzamosabb ideig nem szerepel jól, és szinte óriási baklövésként kezeljük ha kivonul a sportágból.
    De az autógyártó cég kiszámolja hogy melyik piaci szeletére van befolyással az adott sportágban betöltött sikeres szereplés, és ha a végén nem tetszik az eredmény, akkor visszavonják....vagy pedig tudják hogy ugyan a sok embeernek rettenetesen imponáló teszem azt a Ferrari sikere, autót mégis Toyota-t vesznek.
    Számol-ír-fejet vakar és dönt. Közvetítés előtt reklám, utána reklám és kész.
    Itt van Bernie is, amit össze bűvészkedik az F1-l...
    ..és akkor a pilóta? Ha van egy kis szerencsénk és tényleg versenyzőből van gyúrva, akkor én nem várom el hogy alkalmazkodjon ehez a gépezethez azért mert ők adják a pénzt.
    Ahogy egy művésztől sem várom el...mert többről szól mint ár-érték. :)