• DJ Bee18
    #35310
    na meg nem beszéltünk arról, hogy sok elektronika van az autón, és ha valaki eltalálja a féktávot és ívet, tehát precízen vezet, sokkal kisebb a hibázási lehetőség. Régen meg mindig voltak apró pici hibák, amiket még egy gyengébb autóval is ki lehetett használni. Ma én azt látom, hogy szeretnének előzni, de sokszor nem tudnak egymés mellé érni sem. Ha meg egymás mellé érnek, akkor meg a poros pálya miatt nem tudnak rövidebb féktávot venni, mert már a gumik is csúcsra vannak járatva, és sokkal jobban megéreznek ilyen pici tapadáscsökkenést is.
    Szerintem a megoldást a retrósítás jelentené. Úgyis divat mostanában :DD. Autók biztonsága maradjon, tehát alapváz, csak a kasztni lene ,,elavultabb", minden vezetést könnyítő elektronika kukába, állítgatni lehetne továbbra is fordulatszámot, egyebet. Sebváltó legyen régebbi, lassabb, mondjuk amilyen 15 éve, és többet bíró, de kisebb tapadású, kemény keverékű gumi. Én ezt látom útnak, de sajnos ez abszurd, nem tudna működni, mert az F1 a fejlesztésekről szól, minden mérnök a legjobb cuccot akarja előállítani, nem lehet 20 évvel ezelőtti szinten tartani őket, max ha időgéppel hozunk a 80-as évek elejéről :DD