• edeleny
    #35308
    Ez mind igaz,hogy gatolja az elözest,DE egy sem azert keszült,hogy a konkret elözesek szama csökkenjen.Azt lathattuk,hogy sok pilotanal csak tehetseg es szandek kerdese,es meg Monacoban is tudnak elözni.Teny szabalyokkal is lehetne ösztökelni öket,a pontrendszer megvaltoztatasa,az tenyleg aktualis lenne.viszont en a taktikat sorolnam a hatterbe,mar regen,ugy hogy lehessen ugyan vegtelen szamban kereket cserelni,viszont tankolni csak egyetlen egyszer,es akkor nincs kerekcsere.Igy nem lehetne szamolgatni,hogy meg megy 1 kört oszt'jovagyok.A gyengebb motoroknak ehez nincs közük,viszont a hozzajuktartozo aerodinamikanak igen.Ha en rajtam mult volna mar az even bevezetik az ujfajta hatsoszarnyat.Mar az aerodinamikai kialakitasnal ugy keszitik az autot,hogy minnel nagyobb kanyarsebessege legyen,es ez csökkenti a cegsebesseget,ami az elözest,lenyegeben minden autot "vedekezesre" epitenek,nem "tamadasra".Amit en meg nagyon is korlatoznak az a pilota es a Box kommunikacioja,hogy a pilota dontesei gyözzenek ne egy Csapate.