• a.carkey
    #27255
    Aha, különösen amikor a szupertehetségű tesztpilóta kivételesen minőségi munkája miatt a végéről indul és feljön a dobogóra, meg amikor az utolsó körökben veszít el egy-egy versenyt - többek között - de la Rosa csodálatos motor és keréktesztjei, bámulatos hátsószárny és kerékfelfüggesztés strapabírósági tesztjei következtében. Ráadásul általában Kimi a végére kvalifikálja magát időmérőn, ebből is mutatva milyen lassú és mennyire képtelen strapálni magát egy azon körön belül.

    Mondom én, nem véletlen ez a sok baki a McLarennél. Ahol ennyire szupertehetségek vannak autófejlesztés (Pedro), valamint motormegbízhatóság (Norbi) terén, ott már csak be kell ülni egy szar versenyzőnek, és minden megy mint a karikacsapás. Szóval erre akár Pedro is képes. Különösen amikor egy szinte üzemanyag nélküli autóval "alázza" a teletankolt Kimit és Juan-Pablot az első és második időmérőkön.

    Hiába no, jövőre a Mekinél csak két autó lesz hétvégente a pályán. Ezért ha egy emberke elmegy egy csapattól, akkor legalább "szépen" menjen el ...