eddig mindig sikeresek volyak barmibe is fogtak
hiaba nevettek rajtuk a 80as evek elejen (meghogy turbo? 1500cm3? haha)
a 90es evek elejen (meghogy v10es motort? mikor a v12 minden szempontbol erosebb?)
es most is eloalltak valami ujjal (111 fokos v motor?), ami kemenyen oda fog pakolni a tobbieknek, ha normalisan osszepakoljak a chassisval.
hogy miert is jo a minnel szelesebb V motor? mert minnel tompabb a hengerek szoge, annal kisebb fordulatok kezdenek huzni. es annal laposabb lesz a motor, ami elosegiti az auto hatso aerodimanikajanak kombinalhatosagat, es termeszetesen az alacsonyabb sulypont segiti a kanyarodast.
a mercedes kidobta az idei v72es mocijat es jovore v90eset fejleszt. a ferrarinak mar iden is az volt, es gondolom ok is mennek lejjebb.
emlekezni kell csak a csatara, amit DC GF vivott spaban iden: Fisci mindig elhuzott annyira a kigyorsitasoknal, hogy DC ne tudja kifekezni a kov kanyar bejaratanal. ugye v111 vs v72