• b-type
    #20377
    Egyébként ha vki elemezgető Ferrari drukker, akkor a Michelin javaslatában könnyen felfedezheti a két legfontosabb dolgot..
    - "Csapatonként hat garnitúra abroncs minden egyes tesztnapra (a FIA és a csapatvezetők által is szorgalmazott F1-es szezon alatti tesztek nagymértékű csökkentésére tett javaslatoknak megfelelően).
    - Egy garnitúra abroncs legyen használható az edzésen és az egész versenyen "

    Tökéletes gól a Ferrari-nak, aki egyedüli használható tesztelője a Bridgestone-nak..csoda hogy nem akarták aláírni a tesztkorlátozást?

    A látványoság növelése érv, m@rhaság:
    "A keményebb abroncsok kevesebb abroncsdarabot hagynak az aszfalton, így a koszos pálya már a múlté, az előzések száma emelkedik és ez az, amit a F1 világában mindannyian szeretnénk."
    aha..
    A lassítás érve már nem annyira, ezzel is lett elsütve, de valójában ordító tény, hogy ez a Bridgestone-Ferrari párosrara nézve vérnagy hátrány.