• Laffite
    #19394
    nehéz eldönteni ki volt jobb, valszeg pályától is függ és az adott beállításoktól is, de íme a közös versenyek edzésidejei, utána pedig a versenyen elért leggyorsabb köreik:
    1999
    -Ausztria
    Irvine (3) 1.11,973 /3. 1.12,787/
    Salo (7) 1.12,514 /10. 1.13,481/

    -Németország
    Irvine (5) 1.43,769 /5. 1.47,687/
    Salo (4) 1.43,577 /8. 1.47,945/

    -Magyarország
    Irvine (2) 1.18,263 /5. 1.21,010/
    Salo (18) 1.20,369 /17. 1.22,681/

    -Belgium
    Irvine (6) 1.51,895 /6. 1.55,582/
    Salo (9) 1.52,124 /4. 1.55,299/

    -Olaszország
    Irvine (8) 1.23,765 /13. 1.26,387/
    Salo (6) 1.23,657 /2. 1.25,630/

    -Európa
    Irvine (9) 1.20,842 /6. 1.22,332/
    Salo (12) 1.21,314 /12. 1.23,404/

    ...ezek az idők sem jelentenek sokat, de mégiscsak 8:4 az ír javára, illetve megnéztem a japán F3000 bajnokság eredményeit is, ott is minden évben elverte a finnt.

    Japán F-3000 év végi összesítések
    1991, Irvine (7. - 14pont) Salo (23. 1pont)
    1992, Irvine (8. - 17pont) Salo (15. 5pont)
    1993, Irvine (2. - 33pont) Salo (17. 1pont)