• b-type
    #19206
    ezzel nem értek egyet, sztem, az mellett hogy értenek hozzá, a nézettségi mutatókat tartják fontosnak,..a tv társaságok érdekeit, és sajnos az autógyárak érdekeit.
    Amikor befenyegetik az FIA-t (alavetően Bernie-t, de tök mindegy), hogy saját versenysorozatot indítanak???
    Ilyenkor számomra (!) az látszik, hogy elkezdenek a autógyártó cégek diktálni, és akkor vége.
    Vége, mégpedig azért, mert ki akarják aknázni a sorozatot célirányosan, ehez értenek, hisz ettől ekkora gyárak...
    Minnél költséghatékonyabban, minnél nagyobb embertömegeket elérni, a pilóta kockázatvállalását mellőzve....mert úgye kinek hiányzik egy halálos baleset,...az foltot hagy az autógyár jó hírén.
    Ha van töke Bernie-nek (és állítólag kellene lennie) akkor
    1, ad jóval több pénzt a közvetítésekből, ez jár a csapatoknak.
    2, nem csak pénz szempontból tekint egy pályára, hanem segít ahogy tud, hogy a segítséget visszavárhassa...
    2, Faarcal reagál az ilyen 'saját sorozatot indítunk' fenyegetésekre, el lehet menni saját sorozatot indítani, ha Bernie-nek szoros (szóbeli-írásbeli) kapcsolatai vannak a pályákkal, akkor elmehetnek az autógyárak a rákba, mert kiépítetlen sorozatban, nevenincs pályákon, valszeg csak 1-2 országot érintve, nem fognak semmire sem menni, ráadásul azt is írdatlan befektetéssel, mire biztonságos, látogatható, versenyezhető, és közvetíthatő lesz a sorozat, és a pályák...ja, és közvetítés..azt csak akkor kapják meg (hisz szerződések vannak), ha nagy pénzekkel indítanak, hogy biztos legyen a saját versenysorozatuk...
    Na ez soha nem fogják meglépni...inkább felkarolnák a Champcar-t, vagy valamilyen más sorozatot.
    De az ugye nem az Formula one lenne...Szal Bernie-nek elsőnek fair-nek kellene lennie, aztán meg kőkeménynek, szvsz.