• repvez
    #182068
    Ez az FIA és az ö szabályrendszere már elég értelmetlen. Most a Mclaren hátso szárnyával is mi az , hogy szabályos, de azért ne használja ?
    Ez kb olyan mintha azt mondanák, hogy a gázpedál szabályos állás közben, de menet közbe ne nyomja annyira a pilota bizonyos helyeken, mert elönyt jelent másokkal szemben ha gyorsabban megy.

    Vagy olyan szabályokat ekll hozni amit pontosan mérni is tudnak mind statikus mind dinamikus állapotban avgy pedig hagyják a csapatokat ugy használni a dolgaikat ahogy a jelenlegi szabáéloyknak megfelel. ÉS annak a caapatnak akinek ez nem tetszik tessék azt mondani, hogy szabályos az auto, ha zavarja , hogy gyorsabb a másik autoja akkor találjon ki ö is egy olyan rendszert ami ezt ellensulyozza és szabályos is.

    Ez a lényege az F1nek, hoyg mindig uj dolgokat fejleszteni elmenni a határokig, bár ez mostanába a sok sporolással nem igaz, de régen ez volt, addig hajtottak mindent mig szét nem ment és nem buntették érte a csapatot, mert elromlott valami a kocsin és cseérlni kellett.