#182043
Nekem tegnap az volt a furcsa amikor Wéber azt ecsetelte, hogy a kocsik elérhetik a 340-350-es sebességet is, aztán azt mondta, hogy a versenyen majd akár 350 fölé is. ez nekem valahogy em jön össze.
Azt monta , hogy a sok szélárnyéknak köszönhetöen.
DE a kocsik eleve kis leszorito erővel mennek, nem csinál akkora zavart az áramlásban mint egy nagy leszorito erős pályánál.
tele lesznek pakolva üzemanyaggal. a versenyen eleve lassabban szoktak menni a sporolás miatt , hogy ne fogyjon ki idő elött a benya, meg , hogy tudják tartani a stratégiát.
Meg mindig azon ment a panaszkodás, hogy nem lehet a másik auto mogott gyorsabban menni mert a zavaros áramlásban romlik az aero hatékonysága és melegednek a rendszerek.
Nekem ez mind ellentmond annak, hoyg gyorsabban mennének versenyen mint szabadedzésen vagy időmérőn ahol lényegében nincs korlátozás és senki se zavarja és csak 1-2 körös gumik vannak.