Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#18024
Én úgy látom a Ferrari előnye abból tevődik össze, hogy nagyon jól van vezetve a csapat, nem egy dologban látják a sikert, hanem a dolgok összeségében.
Nem elég egy 950lóerős motor, az végig kell, hogy bírja a versenyt, és ahoz a teljesítményhez fék is kell (nekem ami elinte feltünt a Ferrari-nál, hogy nagyon rövid, és stabil féktávokat tud venni), ezt elérték a motorfékhatás finomításával, a fékhütéssel, tapadással, és a leszorítóerővel. A kerékcserék úgy vannak kiszámolva, hogy megfelelő forgalomba jöjjön ki, és ha kijön, a csapat kerékcserénél nagyon rövid idő alatt teljesítsen, szinte tökéletesen, Ehez még hzzájárul a sokak által negatív dologként említett Schumifactor, az hogy mint pilóta, nagyon stabilan tudja hozni a gyors köröket. Valamint szerződtették Rubinho-t is, sajnos csupán hátvédnek.
A tesztelés rengeteget számít, arra vannak a tesztpilóták, és tesztpályák.
minden részletében kivolt csiszolva ez a felállás.
ÉS
A legfontosabb, hogy mivel eredményesek lettek, a pályán elért adatokra tudtak támaszkodni a következő évben is,..megvolt az unevezett -alapbeállítás-, Ha ez jó, akkor sokkal több idő van úgy modosítani, hogy még jobb legyen. Ez pedig azt hozza, hogy a csapat évről évre eredményes lesz, ha nem fejlesztenek mellé, vagy nem hoznak olyan szabályokat, hogy ezeket az adatokat ki kelljen dobni az ablakon.