Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179870
Azért ennyit Hamirol megint, hogy amint nincs ott a dobogos helyzetben akkor egybol feladná a versenyt. Akkor latifi meg a tobbiek mikor esélyuk sincs a felzárkozásra miért ne monhatnák, hogy motor mentés végett el sem indulnak ?
Ez azé-rt eléggé szánalmas egy rádiozás volt töle.
Ami meg a végét illeti, ezért nem szereten ezt a sporolosdit, mert eleve ugy kellene számolni a csapatoknak, hogy ha 100%on nyomom a gázt akkor is legyen elég a versenyre ha bejön az SC akkor meg marad plusz, igaz ez miatt nehezebb lenne a kocsi ,de ha lehetne tövig nyomni neki akkor ugyan ott lennének vagy gyorsabak is.
Meg az is érdekes, hogy amikkor hátra esik valaki az élbolybol, akkor át tudja rágni magát az egész mezőnyon, de amikor meg csak a 4-5. helyrol rajtol akkor meg nem képesek még elözni sem. meg a többi csapat is ami elvileg nem olyan rosszakk alig tudnak 1-2 helyet hozni a rajthoz képest.
Ha russel ugyan olyan kocsiba ul és elvileg ugyan olyan jo mint hamilton akkor ö miért nem tudott elörébb menni ? vagy a ferrari?
Illetve a gumikkal is állandoan megy a siránkozás ,meg mindig elmondják , hogy a különbözö gumi tipusok mennyivel lassabbak egymáshoz, de valahogy ezek az idök nem jönnek ki a pályán. van aki gyorsabb a médiumon mint a másik a lágyon, és azért akkora különbség nincs a kocsik között, amiket a kumik közötti különbségre mondanak, van amikor 6-8 tizedet is egy egy tipus között ha lágy és keménynél meg van hogy 1 mp is van, de mégsem látszik ez meg sehol-.