Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179681
azért érdekes és nem olyan egyértelmu ez sem, mert ha kicsit a leszoritö erü akkor a nyomaték konnyebben kiforgatja és a kanyarokban is könynebben csuszik meg a kocsi oldal irányba vagy többet kell ellenkormányozni , ezek mind jobban koptatják a gumit mind egy nagy leszoritos kocsinál , ahol zsinoron huzzák a pályán és nem csinálja a fentieket. viszonyt a nyga leszorito erőnél meg a pálya eszi jobban a gumit jobban beleragad
Az már kérdés, hogy a kétfajta kopás nál melyik a több , de sztem azt egyértelmuen kijelenteni, hogy kisebb tapadással kevésbé használodik a gumi az nem igaz.
ÉS a közvetitésbe is ezt nem szeretem, hogy mindent is a gumira fognak és annak az ellenkezőjét is, semmi másrol nincs beszéd csak a gimi fajtájárol kopásárol menyni kör van benne mikor lesz a kiállás a gumiért és hogy menynivel jobban tapad vagy melyik hány kört bir.
Mindezt egy technikai jellegu sportnál ahol a technikárol szinte semmi nem kerül szóva a 2 ora alatt.
Már 2014 ota van a hibrid éra, de semmi közelebbit nem hallottunk a hibrind rendszer müködésérol a különbségekrol a fejlesztések irányárol stb. persze nagy vonalakba elhadarjhák, de a gumikhoz képest ez elenyészo
Ja és már a 3. versenyen vagyunk tul, de még nem láttam egy cikket vagy közvetitést arrol, hogy a csaptoknak ki kell tolni a kocsit a garázs elé és be kell mutatniuk a fejlesztéseket fél otában. erről hol van valami ?
Utoljára szerkesztette: repvez, 2022.04.10. 23:13:50