Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179334
#175248 ebben a hszemben , már tavaly megjosoltam , hogy akár ilyen is lehet, sőt én még el tudnám képzelni még keskenyebb oldal dobozzal is, ha a hutót még jobban átlosan helyezik el közel függölegesen au oldalánál.
A beömlönél ami még megmaradt igy is két oldalrol tudna a levegő végigmenni a hutön és au oldalso kopoltyunk meg távozni a meleg levegő.
És ugye a legkevesebb légellenállást az okozza mami nincs. az más kérdés, hogy ez menyi leszoritő erüt vesz el.
A másik dolog , meg , hogy sirnak a csapatok , hogy tul nehezek a kocsit és azokat a csapatokat akarják vele buntetni akik sikerült megoldani, hogy a minimum sulyhatár közelében maradjanak mint a Mclaren.
Itt megint csak azt tudom, mondani, hogy ne azt a csapatot bunteessék aki jol végezte a dolgát, hanem mondják a többinekm, hogy ha nyerni akar akkor tegyenek rola , hogy legyen könyebb a kocsi.
ÉS a mercinél is látszik, hogy ha ennyire össze tudják süriteni a dolgaikat egy helyre akkor a többieknél is van min sporolni , kevesebb oldaldoboz kisebb tartoelem és máris faragnak a sulyon.
Mindemellett meg nem minimum hanem maximum sulyhatárt állitanák be, hogy aki akar az csináljon könynebb autot, de nehezebb nem lehet és mindig vinni lejjebb , hogy legyen miért fejleszteni a kocsikat .
Az , hogy már 200kg nehezebb a kocsi és 1,5m-el hosszabb mint 2008ban az azért eléggé nevetséges, hogy egy V10es motorral hajtott autot képesek voltak könynebben megépiteni 15évvel ezelött mint most.
illetve még azt sajnálom, hogy senki nem hoz vissza olyan dolgokat mint amit régebben esetleg betiltottak, de most más miatt visszahozhatnának. condolok itt a coanda effectes oldaldobozra, amit betiltottak ,mert a kipufogot használták hozzá, de most is használhatnákcsak most a motor és a hutolevegövel eljátszva ugyanezt.
Utoljára szerkesztette: repvez, 2022.03.10. 17:25:29