• repvez
    #179221
    minden akarás kérdése. vajon hogy voltak képesek rövidebb autokat csinálni a V12 és V10 es korszaklban mint most a V6osnál ?
    Ha csak a hengerszámot nézzuk akkor fele akkora a motor. A tankolásos idöszak elött sem volt tankolás verseny közben és akkor még v10 volt nagyobb fogyasztással.
    Megoldhatnák, hogy az üza egy kicsit azu oldaldobozok felé is terjeszkedjen igy rövidebb lehet a tartály, vagy a hibrid részt betenni a motor alá és nem elé.

    vannak ott okos mérnökök, megtalálnák a modját ha az lenne a szabály, hogy térjenek vissza a rövidebb kocsikra.

    ÉS igen a gumik is eléggé leszükitik a pálya mozgásterét, meg mintha azt mondták volna, hogy a mostani gumik nem lesznek nagyobbak csak a felni növekszik és emiatt lesz peresebb a gumi, de ahogy látjuk ez nem lett igaz,mert nött a gumi méret is és ezáltal a teljes kerék magasság is.
    DE remélem, hogy sikerült nekik annyit változtatni a gumin, hogy most nem azt kell a közvetitések 80!ában hallagatni, hoyg kinek mikor kopik ela gumija,meg mikor cserélt. Már nagyon unom, hogy az autoversenyzés a gépek teljesitménye helyett a gumi tartoságán mulik jobban.