Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179211
Igen mivel én a szélességre gondoltam, te pedig ezek szerint a hosszúságra. A pályán elférés szempontjából úgy érzem a szélesség fontosabb, mivel a hosszabb autóknak is talán ha nagyobb is a fordulóköre de azért nem annyival, Monacot még mindig leversenyzik valahogy... Tudom hogy más kormányáttétellel de nem az a lényeg.
#179210
Igen de minden autónak nőtt a súlya és a tengelytávja nem csak az előzni vágyó autóknak :D Persze értem hogy a súly kifelé húz a kanyarokban, de ezeken az autókon megannyi beállítási lehetőség van a túl és alulkormányzottságra, sőt rengeteg előzést pont hogy nem ideális íven csináltak idén. Igen a gumidarabok tényleg nagyon brutálisak de valamennyire azért fel is szedi a meleg gumi nem csak ledobja és én továbbra is abban látom a nehézséget hogy egyszerűen mire mellé értél addigra már befejezte az ellenfél a fékezést, mivel olyan rövid a féktáv és neked is fékezned kéne még mire ő már kigyorsítana, szóval annyit tudsz csinálni pont amit Maxtól láttunk és sérelmeztek itt sokan.