• b-type
    #179141
    Ezt ugye az autóból nehéz megítélni, mármint hogy mikor lehet elengedni és mikor nem a lekörözött versenyzőket, pláne hogy nem az ő felelősségük.
    Érdekes egybeesés, mondom ironikusan, hogy pont Vettel volt az aki kiakadt amikor Masi ráengedte a lekörözött versenyzőket a takarító pályamunkásokra Imola-ban..


    Ez miatt támadták is annak idején Masi-t szóval egész biztos nem engedte volna el a lekörözött versenyzőket addig amíg a pályamunkások a pályán vannak, szóval nem, nem kamu, nem engedhette el hamarabb. DE..mivel ezt úgy sem fogadnád el tőlem, így olvasd Helmut Marko tolmácsolásában:

    „Világos volt, hogy megkaptuk az esélyünket, és azonnal fel is raktuk Maxnak a lágyakat. Ekkor azonban még nem tudtuk, hogy be is válik-e a lépés. Újraindítják még a versenyt? Elengedik a lekörözött versenyzőket? Masi azt mondta, hogy amíg a pályabírók a pályán vannak, erre nincs lehetősége.”

    „Amint végeztek a takarítással, Horner egyből üzent is neki, hogy engedjék el a lekörözötteket, vagy legalább azokat, akik Max és Lewis között vannak. Masi pedig a sport szellemét figyelembe véve egyből újra is indította a versenyt. Ebből mi profitáltunk, és a Mercedes bukott, ez tény.”

    Marko azt is elismerte, hogy megérti, amiért sokan kiakadtak Horner rádiózásán és Masi döntésén, és megerősítette a korábbi véleményét, hogy újra kéne gondolni az ezzel kapcsolatos szabályokat.


    Utoljára szerkesztette: b-type, 2022.01.28. 14:55:27