• b-type
    #179117
    1: Nos, ugye meg kellett volna szavaztatni a csapatokkal a padlólemez változtatást, ami 2021-re az erőviszonyokat átrendezte. Az előzetes megbeszélésen 3 csapat ellenezte, a Mercedes, az Aston és egy meg nem nevezett 3. csapat. Azaz nem ment volna át a szabály, ezért behozták biztonsági szabályként, amihez nem kellett szavaztatni.
    ..a szárnyakkal meglehetősen vaskos öngólt rúgtál, hiszen pont a Red Bull volt a kedvezményezettje a hátrahajló hátsó szárny 4 futamos haladékának.
    Míg a Mercedes középső szárnyelemének mozgása megmaradt a fantázia szintjén.. illetve a Red Bull médiafelületen eltolt vádján...amit szakírók szinte rögtön cáfoltak is a felfekvési pontokkal.
    ..viszont ami valóban létezett, hogy a Mercedes 0.2mm mechanikai meghibásodását nem engedték korrigálni, inkább kizárták az időmérő edzésről őket, addig a Red Bull futamokon keresztül parc fermé alatt tapasztgathatta a hátsó szárnyait.
    2. az hogy a bíró lest fúj az a fociban valóban benne van, itt viszont nem volt sem les, sem semmi szabálytalanság....inkább úgy állna meg a párhuzam, hogy a bíró lest fúj az egyik csapatnak még a kezdés előtt, mert hát jogában áll. és így a kedvezményezett csapat rögtön egy tizenegyes rúgással indítja a meccset.
    3. Mivel a szezon az utolsó futamon dőlt el, ahová pontegyenlőséggel érkeztek így természetszerűleg az azon a futamon történtek döntötték el a bajnokságot,...mint ahogy egy verseny is a leintésig tart, úgy egy szezon is az utolsó versenyig.
    4. ezzel meg ugye az a probléma hogy a karma beteljesítése nem az FIA feladata, az FIA alapesetben felügyeli a verseny szabályok közti lebonyolítását, nem pedig átszabva azokat olyan helyzetet idéz elő amivel egyenlőtlenséget teremt, ..egyfelől diszkriminálja a lekörözött versenyzők egy csoportját, másfelől kivédhetetlenül kedvező helyzetbe helyezi az egyik bajnokaspiránst.
    ...nagyjából ennyi.
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2022.01.27. 21:15:18