HuHam#178943
Köztudott, hogy a Mercedes fő előnye 2014-től a motor volt. A felfüggesztés lenne vsz. a második.
Az hogy ez egy pár napos gumitesztnek, valami 9 hónappal a szezon előtt köszönhető, másféle autóval - abszolút badarság.
Aztán meg, a Pirellinek voltak komoly baklövései - a legfeltűnőbb a 2013-as Silverstoni gumirobbanások voltak. De volt belőle később is - pld. Vettel SPA-ban néhány éve, vagy Baku idén - Verstappen, Stroll. Lett volna több is, de mentek gumikat cserélni rögtön a 2 eset után.
A Pirellit komoly kritikák érték szinte rendszeresen. De nem csak őket kell hibáztatni. A gumik eleve rövid élettartalomra vannak tervezve - hogy izgalmasabb versenyek legyenek, stb.
Remélhetőleg az alacsony profilú gumik jövőre nem fognak olyan könnyen durranni, a struktúrájuk gyengülni. De ki tudja, az emberi butaság nem ismer határokat .