• b-type
    #178942
    1: fingjuk nem volt hogy melyik gumival teszteltek, aktuális és következő évi gumi iv volt köztük, ezt jellemzően csak a Pirelli tudta/tudja.
    2: 2013-hoz képest a 2014-s F1 autó alapvetően más tömegű (+50kg), más fékezési tulajdonság (ERS) más erőforrás (2.4 literes V8 vs. 1.6literes V6) totálisan más teljesítmény karakterisztikájú (szívó vs. turbó), totálisan más fordulatszámtartomány, és mínusz Coanda kipufogó.
    3: Alapvetően eltérő aero kialakítással rendelkező autó a 2014-s, kezdve hogy jóval alacsonyabb az orr, és rövidebb az első szárny, azaz az autó egészét érintő az aero változás.

    Végigolvasva és megértve, mi is a különbség az között hogy aktuális 2013-s autóval tesztelt a Mercedes, vagy ahogy a többiek 2011-s autóval hajtották végre ugyanezen tesztet a Pirelli-nek?
    Olyan qva nagy az eltérés, hogy ennyi erővel GP2-s autóval is tesztelhettek volna.
    ...és hogy ez mennyire nem túlzó kijelentés? Ezen a Barcelona-i pályán ahol tesztelt a Mercedes 2013-ban közel 5 másodperccel voltak lassabbak a 2014-s autók, azaz közelebb voltak a 2013-s GP2 köridejéhez.

    Ennyivel lassabb, nehezebb, más teljesítményű autóra tök mindegy mivel készülsz,...pláne ha lövésed nincs milyen gumival is mész, és az ha 2014-s is akkor lágy vagy kemény.

    Még annyit hozzátennék ehhez a hülyeséghez, hogy ha valamivel is problémája volt a Mercedes-nek 2014-ben..és úgy egyáltalán utána a hibridérában, az pont a gumi.