• b-type
    #17873
    Ha elkezdek kombinálni magamba...:
    Az is gond hogy a Forma1 piszok drága, és a sportsikerekből tisztán szinte csak a Ferrari-nak van haszna, hisz náluk a sportról szól minden (sportkocsik), a kifejlesztett technikát nagyobb részt tudják felhasználni a sportautókhoz.
    Tehát a nézetség, siker, tapasztalat, fejlesztés hasznát a legjobb hatásfokkal használják fel, míg a többi gyártó (nem csapat), termékpalettáján a sportkocsik csak kis részt foglalnak el, és nincs is akkora presztizsértékük mint a Ferrarinál.
    Tehát költséghatékonyabbá szeretnék tenni a Forma1-et,...ne emésszen már fel annyi pénzt,...Ezek nagy cégek, a sportrajongónak érthetetlen, hogy a Jaguár(Ford) hogy-hogy megengedheti magának, hogy passzoljon, de nem nyernek a folytatással annyit amennyi indokolná. pl. a WRC-ből sokkal többet profitálnak.
    A Mercinek kifejezetten gáz volt, amikor eldurrantak a motorjai....
    Szal én valahol megértem, hogy miért van itt 'többi gyártó-Ferrari' felállás.
    pláne ha ez összecseng Bernie zsebét dagasztó nézetséggel, akkor a Ferrari-nak engednie kell majd.
    Viszont itt egy tisztán a Forma 1-ről szóló csapat van, nagy múlttal, nagy teljesítéssel.
    HA pedig a többi gyárat nézem (gyárat!) azoknak én autóvásárló statisztika vagyok-voltam-leszek.
    Az én meglátásom szerint, tessék belerakni a pénzt, a mérnököknek munkát, a felzárkózáshoz tesztpályát léltrehozni.