• kjhun
    #178659
    Elhintvén, egy-két gondolatot:

    1. Mi van akkor, ha Masi úgy dönt rögvest, hogy elengedi, az összes autót?? Szerintem, akkor is kb. ugyanez lett volna, ami.
    2. Mi van akkor, ha Masi úgy dönt, hogy az összes lekörözött marad a helyén? A lekörözött versenyzők, annak a tudatában, hogy ők a jelenlétükkel befolyásolhatják, a futam végeredményét és gondolom, az SC-s vonal elhagyása után, rögvest félre állnak Verstappen elől. 10-20mp ment volna a kukába, de még lett volna kis lehetősége rá. Pláne, ha Hamilton, hibázott volna valamelyik kanyarban. Valószínűleg megint ugyanaz lett volna, ami. Legfeljebb, pár kanyarral késsőbb előzi le Hamiltont, azt majd ti kielemzitek, hogy mikor lett volna még rá lehetősége, az előzésre, az utolsó körben.
    3. A rádiózásról: Azon nem gondolkoztatok el, hogy Toto miért is mondta azt, amit??? Azért mondta Masi-nak, hogy SC-t NE! mert egyszerűen, akkor Hamilton elveszti, az addig összegyűjtött előnyét és esélyt ad Verstappen-nek arra, hogy akár megelőzhesse. Amivel a legvégén élt is, az új gumikkal.
    4. Ha, már gumik: Általában, mi van akkor ha VSC-fázis van, netán SC?? Mindenki szalad a boxba, új gumikért, úgymond ingyen gumnicserére, mert kevessebbb, az időveszteség ilyenkor, mint amúgy. Itt, határoozttan a Mercedes rontotta el stratégialilag, az egészet, lett volna rá lehetőségük, akár 1, akár 2 gumicserére is, annak tudatában, hogy tempóelőnyben vannak a Red Bull-ok irányába vagyis lett volna lehetősége bőven visszaelőzni Hamiltonnak, Verstappent, ha a VSC-fázis alatt cserélt volna gumikat. Lett volna kb. 20 köre rá. Ekkor, a Red Bull még ugyanúgy tudott volna reagálni rá a végén, pláne ha visszaelőzik közben Verstappent, a futam véghajrájára és akkor megint ott vagyunk, ami volt. Élve, az SC adta lehetőséggel és akkor csak jó 20 környi difi lett volna a két versenyző gumijai közt, nem 40 környi.

    Extra: Mi lett volna akkor, hsa Verstappen, az utolsó métereken odacsapja a falnak és Hamilton, pont a célegyenesnél előzi be?? Mondjuk 5cm-el?? Ezen is lett volna mit rágódni.

    Mellesleg, ki rágta az idény alatt többet, Masi fülét?? Lehet a Mercedes és Masi, így állt finom bosszút rajtuk, a szabályok adta lehetőségekkel éve. Igaz, ehhez kellett indok is, egy baleset képében, különben sima Hamilton győzelem lett volna.