• Palinko
    #178637
    Ezt a kommentet még megosztanám a prohardverről mert szerintem jó:

    "Szerintem elég egyértelmű, hogy mi az, amikor mellette vagy, és nem kell helyet adnod, és mi az, amikor mellette vagy, és jár az 1 autó hely. Az FIA-nak kellene ezt tisztázni, de láthatóan ők nem értik, keverik a sz*rt egész évben.

    Ha nincs melletted, akkor nem tud megelőzni, nem fog tudni a pályán elfordulni a bevetődő. Az a helyzet magától megoldódik, elmegy egyenesen, és szerintem a másiknak íratlan szabályként illene megvárni, és mögötte elfordulni a pályán. Ha a kiszánkázó visszajön elé a pályán, akkor nyilván át kell adni a helyet.

    Ha az sem elég a pályán előzéshez, hogy bemegyek a másik mellé a kanyar előtt belső oldalon, enyém a kanyar, és elfordulok a pályán, akkor gyakorlatilag nem lehet előzni. Ha mindig ott vizsgáljuk, hogy egymás mellett vannak-e, akkor mindig járna az 1 autó hely, kivétel nélkül, ha csak nem kerülte ki az egyenes részen.

    Ha pedig a másik nyomja tovább, mint süket a csengőt, és bemegy a nem létező 1 autó helyre, ami a pályán kívül van ugye, ahelyett, hogy elfogadná, hogy elvesztette a pozíciót, akkor előjön az a téves gondolkodás, hogy kiszorítás, kiszorította a pályáról, stb.

    Nem lenne gond, hogy kimennek a pályáról, mert nem mindig lehet megoldani, hogy a másik mögött elforduljon a kocsi, de a pozíció elvesztését el kellene fogadni vert helyzetből.

    Komoly gondok vannak itt, és ezeket a pilóták sem értik, ők maguk nyilatkozták, hogy hiába voltak okításon, nem értik. Ezt rendbe kellene tenni, de Masnival nem fog menni."

    Meg amire utaltam, Max a hibás:


    Szintén Max a hibás:


    Ki kéne találni egyértelműen a szabályokat és alkalmazni, de ha szankcionálni fogják a belevalóbb stílust akkor nem csak az autók aero csomagja miatt lesz nehéz az előzés hanem a szabályok miatt lehetetlen lesz megint. Bár elvileg a jövő évi csomag az előzőt megoldja. A szabályokkal meg meglátjuk mi lesz. Az pl senki szerint nem gond hogy a motrok nem egyforma erősek? Azt is lehetne korlátozni a leggyengébb konstrüktőr szintjére.