Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#178622
Aha. Értem tehát jaj megint letolta Max Hamiltont a pályáról, jelzem Max pályán belül fordult el Brazíliában más volt mert ott ő is a bukótérben volt. Szóval Hamilton mi mást tehetett mint levágta a kanyart és vissza vette a pozíciót jó 2 másodperces előnnyel... Nem ezen múlt, de ha közelebb lett volna a 2 kocsi teljesítnénye egymáshoz ez sokat jelentett volna. Hamiltonnak esze ágában nem volt követni a kanyar ívét akkorát vágott amekkorát a szallagkorlát engedett.
Viszont Bahreinben ahol Hamilton kanyarodott Max meg a kis gonosz megint oda mert menni a nagy Hamiltonhoz közel, minek ment oda gondolom, és csak hogy-hogy nem bukótérben fért el, de a kanyar ívét követve Hamilton elé került akkor vissza kellett adnia a pozíciót mert pályán kívül előzött.
Tehát ez a szabály úgy működik hogy bármi is történik a kanyarban Max bűnös Hamiltonnak meg előtte kell legyen bármi is van. Érdekes. Rá is fér a segítség hiszen az nem elég hogy olyan autója van amivel akkor is nyerne ha leszakadt első szárnnyal, utolsó helyről indulna keményeken és nem cserélhetne kereket. Tudjuk hogy az a jó F1 mikor a verseny végeredménye megegyezik az időmérőével és levonatozzák a futamot, ha meg véletlenül lenne előzés, de inkább egymás melletti elhaladás, akkor az olyan legyen hogy hosszú egyenesben DRS-el, hogy lehetőleg annyi izgalom se legyen benne mint egy közúti előzésben.