• HuHam
    #178535
    Igen, a Mercedes irányítása jobban is kezelhette volna ... Viszont, Ham nem bírt rögtön kiállni amikor bejött a SC fázis. A következő körben meg bukta volna az első helyet. Erre még jött az egész lekörözötekkel való baromság ...

    Ami a Verstappen manővereket, azok büntetését illeti: nézzük a 4 talán legtöbbet emlegetett helyzetet:
    Silverstone - némi Max jobbra-balra után Ham beszúrt mellé jobbról, és a kanyar előtt gyorsabb is volt, már kb. egy vonalba kerültek a kanyar elején - Max nagyon késő fékezés, és mindamellett hogy volt helye bőven bumm, neki Hamnak. Ez a legjobb esetben is versenybaleset volt - mondom hogy ma néztem több szögből is. Itt vesztett 18-19 pontot.

    Monza - ez sima Verstappen nekimenés volt, amit még Masi bandája sem háríthatott el, és volt is valami 5 rajthely bünti . Viszont Ham faraghatott volna 7 pontot . Annyit megért Maxnak.

    Brazil - itt már magasabb szintre vitte - elfékezés volt, nem szándékos leterelés illetve ötküzés (lehetett volna ha a másik ...) . Semmi bünti,
    És a bünti jár akkor is ha nem volt szándékos - amit persze nagyon kevesen vettek be.
    A versenyzők nagy része feltette a kérdést - ezt most akkor szabad ?

    Abu Dhabi - kb. ua. mint Brazil, de Hamnak volt bőven hova menekülni, és jól le is vágta a kanyart. Ha az miatt mondjuk büntetik, vagy helyátadásra kötelezik, kitört volna a balhé . Igen, az élet, fizika legalapvetőbb törvénye a hatás-ellenhatás.

    De sajna, ez a bürokráciával nem működik. És lőn egy idióta versenybefejezés, ahol a lassabb nyert. Mert ez már nem F1, hanem kezd amcsi gagyaság lenni - vannak ottan olyan versenyek, ahol kötelező a SC, hogy összepaszírozzák őket, mert úgy izgalmasabb ... De hol van a verseny, az előny kiépítés, gumitaktika, stb ?