• F1rajongo
    #178193
    Sajnos, ő mindig is ilyen volt, amióta ismerem. De állítólag az apja is.

    Egyébként bennem megfordult már az, hogy mivel Max-et szeretik tolni a versenyigazgatóságnál, most e futam elején is az történt, mikor SC után mindkét Merci kereket cserélt, rögtön piros zászló lett, hogy aztán Max ingyért tudjon kereket cserélni és így az élre álljon. Persze e fajta összeesküvés elméletnek nem biztos, hogy sok valóság alapja van, de nagyon gyanús volt már brazíliai esetnél is, hogy két Max szabálytalanságára sem kapott semmi büntit. (Ill. fekete zászlót a 2.ra, de annak semmi értelme.)

    A befékezésről az a véleményem, ill. kérdésem, hogy nincs olyan szabály, ami azt mondatja, hogy az elengedő autónak félre kell húzódnia és lassítania kell? Mert itt szerintem az volt a fő probléma, hogy Max nem akart valójában hátrányt szenvedni az által, hogy elengedi Ham-et. Pedig a szabálynak pont az lenne a célja, hogy az elengedő fél kerüljön hátrébb a másikhoz képest. De Max nem húzódott félre, maradt a verseny íven, fékezett, sőt még kacsázott is, Ham meg nem kapott értesítést arról, hogy most mi fog történni, ezért történt a baleset.