• Bucser
    #17800
    A gond az, hogy míg a ferrari autókat a Ferrari gyári pályáján (nem a csapat hanem a gyár tesztpályáján) teszteli tehát úgymond kíválóan össze van vonva A gyár és a csapat. egy egységet képez addig a többi csapat nem gyárként üzemel, hanem csapatként. Tehát a gyár és a csapat külön van választva Teháűt a BMW nem megy el a BMW tesztpályájára tesztelni mert nem ott van a főhadiszállása ugyanúgy a Benetton- Renault kapcsolat és a Mclaren Mercedes kapcsolat.... Amíg a ferrari csak kitolja az autót a maranellói pályára addig a többi csapatnak el kell szállítania az autókat ez szállítási költségekkel és egyebekkel jár. Ha valami meghibásodik és nincs elég alkatrész akkor haza kell menni újért etc etc... Iszonyatos előnyre tesz szert a ferrari azzal, hogy korlátlaqnul tesztel mert mind időben mind pénzben ez számára sokkal kevesebbe kerül mint aq többi csapatnak. Plusz ugye a ferrari tesztpályáján nem csak az F-1-es autókat tesztelik hanem a ferrari összes típusát....