Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#177972
Nyilván tisztában vagyok vele hogy a Mercedes nem 'high rake' azért írtam hogy a high rake-re nem hatékony, mert ez az oka hogy az utóbbi időben ritkábban látjuk, Az hogy az idei autón csak a Mercedes-nél látható az meg azt valószínűsíti hogy ők erre áldozták az egyik tokken-t.
Elvileg ez úgy működik mikor egy tekercsrugó progresszív része puhább anyagból készül...nem könnyű úgy belőni hogy kanyarokban is még jó legyen, de az egyenesben pedig leseggeljen a futómű. Azért gondolom az egiyk tokken-t mert ez nem sima futóműhangolás, sztem itt van valami még.
A lényeg hogy ez egészen addig szabályos amíg mechanikus a kapcsolat, illetve nem a versenyző vezérli.
A hátsó szárnyelem lehet hogy mozog, fingom nincs hogy rakják össze, én egy valamit látok, qva nagy oldalirányú erőhatás is éri az autót, és lövésem nincs hogy amit látok az az-e amit mondanak. Bárhogy is van, a hátsó szárny hasonlóan átment az FIA terheléses vizsgálaton mint a Red Bull hátsó szárnya az év elején, és ha igazak a hírek akkor átment az FIA szigorított kisérleti vizsgálatán is.