• b-type
    #177912
    A probléma sztem feljebb keresendő, a pályabíró döntési hatásköre hogy belengeti a sárgát, belengeti a dupla sárgát. A pirosat nem gondolnám, de pl. egy Grosjean esetnél sztem azt is. Egyszerűen azért van így mert mire végremegy az utasítás a rendszeren addig történhet baj, ..pláne lehet rádiózavar mittomén.
    Ennél az esetnél én Vettel véleményezése felé hajlok, hogy ez az eset sárgát ért minimum, de nem akarták tönkre tenni a befutók körét, pláne hogy köztük volt a bajnoki esélyes is. Úgy ítélték meg hogy nem volt akkora a veszély, hiszen a fal mellett araszolt a lassú autó, ezért visszavonták a sárga jelzést és gondolom ez a pályabíró belengette mégis a dupla sárgát,...mert egyébként ez az eset dupla sárgát ért mert , sérült, defektes lassú autó volt a pályán amiből még eshettek ki darabok is akár.
    Hiába nézett ki szinte veszélytelennek, Igazán csak a versenyző tudja hogy mennyire van kontroll alatt.
    Sztem nem lett volna szabad visszavonni a sárgát, már ha első a biztosnág mint azt mindenhol hallani (de nem tapasztalni).