#177839
én is igy gondolom, hogy ez a motorcserélosdi és a hátrasorolásos buntetés egyáltalán nem visszatartó erő ezt láthattuk, mert a legtöbb csapat ha ép ugy adodik akkor motort cseré l ha olyan pálya jön aminél nem számit sokat, hogy honnan indulsz.
A topp csapatoknál az ár sem okoz gondot.
Én is azt hiszem, hogy a merci a mostani sok motorcserével nem azért csinálta mert gondja volt hanem azért mert fejlesztett és vagy tesztelt a következő évre. Igy jövöre is több tapasztalattal kezdenek mint a többiek.
ÉS leht, hogy nem csinálhatnak olyan fejlesztést ami zsetonba kerül, de ha a megbizhatóságot fel tudják ugy tolni, hogy mégjobban a maximumot kihpzzák a motorbol azzal már nyernek.
Mert sajnos ebben a hibrid érában , nem maxra járatott motorral mennek, hanem sporolással és , jo ha 80%on használják a motort, hogy kibirjon 3-4 motor egy szezont.